lördag, december 31, 2011

Gott nytt år!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År från kalla sverige, ja det är faktiskt minus ute nu.

Så sant så sant, det är upp till en själv att göra förändingar om något skall hända. Går inte att sitta på rumpan och vänta på något silverfat.

Själv har jag vänner, jobb, bra inkomst, familj men även problem:)
Ja ja skall försöka ändra på lite saker kommande år 2012, om nu inte världen går under. Vi har väl alla sätt filmen 2012 och allt från Hollywood är ju sant och tomten finns.
/Stellan

Anonym sa...

Okej Wojjen. Vad ska du göra?

Anonym sa...

Intressant att vi tänker lika.

Att Du sedan tar dig tid att uttrycka allt detta på kolumnen är beundransvärt. Man kan nästan tro att bloggande är din hobby.

Vad jag ska göra med 2012!

1. Se till att inte stressa.
2. Äta rätt mat vid rätt tid.
3. börja motionera igen.
4. Om man får önska sig något så blit det att få vara frisk och glad, att min familj är friska och lyckliga, att "lotto" vinsten kommer 2012 och då med flera miljoner euro.
5. Att inte lägga för mycket tid på arbete.
6. att vara effektiv men ändå ta mkt betalt.
7. Att ha sex minst 6 ggr / vecka
8. att resa på semester igen när det passar eller andan faller på.
9 anställa mera folk som kan jobba
10. att lägga mera tid på det som e viktigt.


OBS
ingen kommer att tacka dig för att du jobbar ihjäl dig som bror duktig. det gäller att skapa en tillvaro där man trivs med ärligt folk runtomkring en som inte bara tänker pengar utam som också gillar livskvalité vad nu detta definieras som?

/J

Josefin Af Lekinkadinen sa...

Ha ha

Ge mig ge mig....

Du vet ju allt om sleezzzy Phuket!

Vart ska jag bo? NOT Sleeeezzzy - bara LYYX!

Återkoppla snabbt din lilla Vespamarodör!