söndag, april 25, 2010

Darunee Wybraniec 31 år idag

Frugan fyller år, Grattis älskling!

4 kommentarer:

Anonym sa...

E hon så gammal?

Personligen tycker jag att hon är 10 år för gammal men det är min personliga åsikt.

Vad är viktigt för oss lite äldre gubbar?

Jo det är att ha en ung viril kvinna som kan ta hand om oss på alla sätt innefattande att hon skall kunna diska, laga mat, torka och gnugga, byta blöjor, vara trevlig och social, vara en bra älskarinna när vi känner för det, alltid se till att ha maten klar när vi kommer hem från älskarinnan och i övrigt vara barnkär.

Men som sagt: Kärleken kanske gör att man inte bryr sig om åldern så mycket så länge de håller sig i trim. Dvs. att de inte får hängarsle och åderbrock med hårväxt under armarna med åtföljande armsvett.

Nä, nu får jag borra vidare...

Godkväll!

// Dr. Snuggles

Danii sa...

Grattis till frugan!!!!! Hälsa henne så gott från mig och se nu till att skämma bort henne din usling =)

Kram

Anonym sa...

Snygg fru du har måste jag säga

Anonym sa...

Kram och grattis igen gumman
hälsar L