tisdag, juli 07, 2009

Sex och orgasm

En 13-årig pojke blev avsugen av en 39-årig kvinna framför datorns chattkamera. Jag i lillkillens kläder hade jag jublat. Jag kommer ihåg vad det enda jag tänkte på i den åldern var.

Alltså en all win win situation att både bli avsugen och senare få massor av pengar i skadestånd och tyckte han inte om det kan han alltid konvertera och bli bög senare i livet. Själv minns jag att jag i den åldern till och med försökte att böja mig själv så mycket att jag själv kom åt, tyvärr utan att lyckas.

Om man får tro media kommer det att stånkas rejält på den nationella orgasmnatten inatt. Själv undrar jag varför man ens kommer på tanken att ha en sådan dag? Undrar ni förresten om de har en dito i Thailand? Ja, året runt 24/7


Förtydligande.
Självfallet förespråkar jag lagåtlydnad och anser att händelsen med pojken var ett vidrigt brott som skall beivras

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du har lite wearda ideer, så inte undra på att du blivit som du blivit

Netta sa...

Ser fan ingen win win situation i detta alls!!
Lagåtlydnad!!..För min del får det gärna vara dödsstraff...

"Hang them high"

mr. kolumnen sa...

Dödsstraff för att suga av en 13-årig pojke? Jo jo... märkliga äro vissa åsikter

Anonym sa...

Enligt Svensk rätt så är det våldtäkt mot barn. Men det var väl inte i Sverige som incidenten hände, så därför kan jag tyvärr inte bry mig.

Sammanfattningsvis instämmer jag i föregående talares resonemang. Det hade faktiskt varit mycket upphetsande att bli avsugen av en gammal tjock tant i 85 års åldern utan tänder.

// Taxichauffören från Flen utan ben

mr. kolumnen sa...

mmm, det är sånt jag drömmer om nuförtiden, härligt