söndag, augusti 31, 2008

Sex i Thailand

Snacka om att jag blivit misstolkad i förrgår Man läser det man vill. Sex i Thailand

Idag känner jag mig tvungen att förklara. Läs texten utan att lägga till värderingar. På en hemsida nära dig fick jag nämligen denna värdering.

Fast verkligheten var den att jag inte kunde gå efter min olycka. Jag bor ca 2-300 meter upp, ingen hiss. Människorna som var här tog väl hand om mig, köpte mat, möblerade. Och moderns ringar som jag blev bestulen på. Jag vet inte hur jag ska förklara det för mamma. That´s it. Det är vad det står i texten. Men visst, jag är ju i Thailand. Inte är det väl så att svenskar lägger in värderingar i hur det är här i Thailand, eller hur? Hur svenska män beter sig. Eller?

Och om det nu är så att svenska män åker till Thailand enbart för att knulla… jag undrar varför?

Inga kommentarer: